Jak nakupovat

Jak nakupovat - Obchod s oblečením pro miminka, děti a kojenecké potřeby

mimimanie.cz

Jak nakupovat

Objednání

Jednotlivé zboží můžete vkládat do košíku pomocí tlačítka KOUPIT. Průběžný stav objednávky můžete kontrolovat pomocí tlačítka Košík, zobrazí se Vám obsah košíku, který můžete dále upravovat. Pokud si přejete zboží z košíku vyjmout změňte číslici ve sloupci Počet na 0, pokud naopak chcete navýšit množství změňte číslici na požadovaný stav. K dalšímu pokračování v nákupu slouží tlačítko „Pokračovat v nákupu“, jste-li si jisti, že Vám již nemáme co nabídnout, přejděte pomocí tlačítka „Přejít na pokladnu“ k finální fázi nákupu. Při Vašem prvním nákupu, budete vyzváni k registraci, při opakujících se nákupech stačí zadat Heslo a Jméno.

Zkontrolujte všechny údaje, vyberte způsob doručení a způsob platby. Tlačítko „Přepočítat“ slouží k aktualizaci Vaší objednávky při provedení jakýchkoli změn.

Potvrzení

Tlačítkem „Potvrdit objednávku“ ji odešlete k našemu vyřízení. Je-li objednávka úspěšně odeslána, zobrazí se Vám potvrzení Vaší objednávky. Současně obdržíte i e-mailové potvrzení.

Chyba – co s tím?

Přijatá objednávka je závazná. Storno objednávky je možné poslat e-mailem na adresu info@mimimanie.cz do 2 hodin od objednání. Pokud nakupující už nějakým způsobem zaplatil za toto zboží, prodávající vrátí příslušnou částku kupujícímu na jeho bankovní účet nebo poštovní poukázkou (dle dohody se zákazníkem) ve lhůtě do 3 pracovních dnů po obdržení platby. V případě storna objednávky později, bude částka vrácena pouze po vzájemné dohodě stran.

Dodání a expedice

Standardní dodací lhůta je 3 – 10 dní v závislosti na druhu a množství zboží, způsobu doručení a skladových zásob. Přesnou dobu dodání se dozvíte od nás, prostřednictvím emailové zprávy.

Možnosti odběru:

Osobní odběr v Úštěku nebo po dohodě dovezeme zboží do okolí Litoměřic

Česká pošta

Někdy se může stát, že náš dodavatel již uvedený druh zboží nedodává, ale zapomněl nám to oznámit. V takovém případě Vás budeme informovat a navrhneme Vám jinou možnost nebo storno objednávky.

Před odesláním zboží dostane zákazník informační email. ´

Převzetí zboží

Prosíme o důkladnou kontrolu při převzetí zboží. Svým podpisem přepravci při převzetí zásilky stvrzujete, že zásilka je předána v pořádku a nepoškozená. Případné poškození zásilky  je tudíž nutné reklamovat v okamžiku převzetí – na pozdější reklamace nelze brát zřetel.

Zboží expedujeme v originálních přepravních obalech výrobců. Tyto obaly poskytují při běžné manipulaci dostatečnou ochranu a případné poškození z přepravy je na nich nebo pod nimi většinou dobře patrné. Při přebírání objednaného zboží je proto nutné se přesvědčit, zda není dodaná zásilka nebo její části – zejména její originální obal – nepřiměřeně mechanicky poškozená (například nepřirozeně zdeformovaná krabice, promáčklý kartónový obal, protržený igelit, apod.). Pokud Vám poškozenou zásilku doručí Česká pošta, zboží nepřebírejte a telefonicky nás o této skutečnosti informujte.

Pokud Vám výrobek s poškozeným obalem přiveze kurýrní služba, může s Vámi řidič zboží rozbalit a zjistit, je-li poškozený i obsah balení. Většinou je vše v pořádku a zboží je i pod poškozeným obalem v naprosto bezvadném stavu.

Je-li však zboží skutečně poškozeno, sepište prosím s dopravcem záznam o poškození jeho rozsahu co nejpodrobněji a co nejdříve nás kontaktujte na telefonu nebo e-mailu. Případně zboží nepřebírejte.

Prosíme, abyste při vybalování zboží neničili originální obal a ve vlastním zájmu jej po nějakou dobu uschovali pro případ reklamace! Někteří výrobci pro posouzení oprávněnosti některých závad zejména mechanického rázu, vyžadují originální obal.

Vrácení zboží

Pokud nebudete s kvalitou zboží spokojeni můžete jej bez udání důvodu v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. do 14 dnů vrátit (to neplatí, pokud bylo zboží upraveno na přání kupujícího). Můžete jej zaslat, či osobně doručit na adresu ROMANA KNOTHOVÁ, MÍROVÉ NÁMĚSTÍ 69, 411 45  Úštěk. Zboží musí být dodáno neporušené, nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, včetně záručního listu, prodejního dokladu a veškerého dodaného příslušenství,posláno na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě. Zboží vracejte nejlépe v původním, kompletním a nepoškozeném obalu. Pokud bude původní obal nekompletní, poškozený nebo jinak znehodnocený, nebo nebude vůbec vrácen, bude Vám cena obalu vyúčtována k náhradě, respektive odečtena od vrácené částky za zboží.

Po obdržení zboží Vám bude vrácena příslušná částka zaplacená za zboží bankovním převodem nebo poštovní poukázkou do 10 dnů ode dne přijetí zboží. Částka za poštovné se nevrací. Pokud se vrací peníze peněžní poukázkou odečítá se poplatek 35,- Kč.

Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.

Garance ceny

V případě zaplacení proforma faktury (objednávky) a v případě korektní funkčnosti systému garantujeme cenu z objednávky. Ve všech ostatních případech si vyhrazujeme právo na změnu cen, o čemž bude zákazník informován.

 

Copyright © www.mimimanie.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.mimimanie.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace